18 Haziran 2016 Cumartesi

matematiğin adı aşk...

     Çok yakında;9-10-11-12. sınıf temel matematik ve ileri matematik okul çalışmaları ve özellikle ygs lys sınavı hazırlıkları adına sürprizlerle karşınızda olacam. Sevgi bunun adı.Matematik bir sevgi işi ve dahi merak...
        
        Adı merak olmalı matematiğe karşı duyulan hissin ve sonrası barışınca kalemle insan, dönüşmeli tutkulu bir aşka rakamlar...

   İnanın abartmıyorum.sevince anlıyor insan.dolaysıyla sevdirebilmeli bu dersi..unutmayın matematiğin adı eşittir aşk...

        İşte ilk yayınımız kar taneleri ve gizem dolu altın oran....

        Bildiklerinizi yorumla paylaşmak istermisiniz. Unutmayın bu dünya  hepimizin.biz kocaman bir aileyiz sloganı ile çıktık yollara.sıkıldığınız an kapatabilirsiniz.

        Unutmayın bir tık kadar yakınız artık...

       Anne ve babalar...

       Ve benim her-şeyim siz değerli öğrenciler...

      Artık kabus görmeyeceksiniz sınav haftaları.Her türlü rehberlik çalışmaları ile yanınızda olcam. 16 yıl oldu bu matematik dünyasında gezintim.tutamıyorum artık yazmalıyım dedim ve sizleri çok sevdiğim için artık burdayım...



                                                                                                        A.N.SEÇUK




         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder